יום שישי, 31 בינואר 2014

אגרול חצילי-נחשי-מנומר ששל עורו בעצמו ומתקלף לגולמיות *מיוזיקל טאלנט :)

d.j. put some music ON* - און - כח גברי. ביטויו מתבטאים בשיער ארוך ומתולתל-תל-תל. גיבורים. בין הכתפיים לישבן. ללא הבדלי דת, גזע ומין. ניתן להוסיף לפי החשק - זקנקן, מלח ופלפל.
.we are, we are we are""
 http://www.youtube.com/watch?v=xdeFB7I0YH4 
"שייק איט. ברייק איט." -
http://www.youtube.com/watch?v=cI1A405jBqg
  (היא מופיעה בו, פשוט בעילום שם. קופיפה לא מעריצה אותה! אבל השיר קליט ) זו ששרה שיר זה לא הייתה מקפלת בגדים?(כביסות יתקבלו בברכה!) ארון בגדים שהפך לשל קבורה ובעל ידיים שלובות על חזה העוף במרינדת חלב קוקוס וכורכום + דימוי נדוש של איים קאריביים עם קש דחוס בו בבצורת אסמית (מלשון אסם, חווה). ללכת על גחלי ביצים ממולאים באורז על סף חיבור דם (אינפוזיה) לאסאדו ארגנטינאי, החייב לכלול בצל לבן חצי יבש. שיט! נכבו הגחלים.

היא הייתה מוסמכת לנפנפים ולאטבים, וזה רק כי תלויה לה תעודה עם נעצים על דש-בוארד (לוח מקשים מקוון) צבעוני. רק תחתום לי, חייבת אישור למס הכנסה! נו. זה דחוף! אני חייבת לשירותים! לא מצליחה להתאפק. עד שתסיים להתפנות אני אשתה בירה, 1/2 ליטר. 'אפשר לקבל מטריה? יש מהחבית? זה עם אלכוהול? אם לקחתי אקמול - מותר לי לשתות? מה - אני אקיא? אה, אז משקה אתיופי עבורי.' ללא גזענות! הביט מגניב. רק צריך בדים להתעטף בהם ומנורת אולטרא-סגול על סוללות. פסטיבלון!! 'צ'יקו, אתה בא?' על הרצפה בבקשה! מעץ פרקט, מדרגות לקומה השנייה, מעוקלות.. איזה סיבוב צריך לעשות, סחר-חו-רות, כוכבים מסביב לראשי, צהבהבים (כשחושבים על זה, חום, בז', צהבהבים - שולטים!)
ואז הזאב ירדוף אחרי התרנגולת, שכנוע עצמי מס' 1: היא כל כך בחורתית, תהיה פה אפליה. כרבולת על הראש, עדיף אדומה. מתאימה לי עכשיו מסיבה, תקליטן וכאלה.
את מי אני אזמין? אדפיס הזמנה: פגשו אותי בתחנה המרכזית! לאיזה שעה אקבע? כל כך הרבה שאלות! תשובה אחת לכולן: דרוש מעצב גרפי (או מעצבת, אמרנו ללא גזענות ואפליות) למטרת הסעה עם רווח, זאב, אבל הוא רודף! רדוף! haunted. מרחוק אפשר לראות שהמקום נטוש, ועליתי רק לקומה השנייה (פעם הבאה אחזור על זה פעמיים).
מה סה"כ רציתי? לצרוב תקליטור, להעתיק רשימת שירים מהעטיפה ולהדביק בתוכנת הורדת השירים. שכנוע עצמי מס' 2: אני לא אתית. אני יכולה לשקר לעצמי. אני חייבת להשכיר B&B (בד אנד ברקפאסט). ווי, התפנה! קליק על לחצן ימני, אושר - הזמנתי חדר באוהל, מרחב פתוח, פונה לים, עד 2 אנשים..צידנית? יש. שלגונים? יש. זמר/ת תימני/ה? כבר יבוא/תבוא. עדיף דו-מיני/ת, כי אצלנו אין...תמשיכו את המשפט לבד. הסתדרתם בלעדי, יפה! צאו לעצמאות כלכלית. מאהלר הייתה שמחה מאוד לגלות שאת/ה אינדיבידואליסט/ית. יצרנות קפיטליסטית.


* השראה למשפט זה מהשיר:
http://www.youtube.com/watch?v=tFuw-YZaTNo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה